  • Data: 2003-01-17 23:35:00
    Temat: Re: NRB niedlugo w LG Petro
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b0a38h$di1$1@news.onet.pl...

    > O to sorki za śmiecenie - po prostu przy zmianie numerów jakoś rzuciło mi
    > się to w oczy dopiero ;-)

    Nie ma za co. Nie czytywalas wtedy grupy [i think], a to bylo niedlugo po
    starcie LGNet-u.

    > Jakby nie przerzucili, to teoretycznie money leżałoby sobie na rachunku
    > wyżej oprocentowanym, ale skoro nie to sprawa jasna.

    To dziala podobnie jak w przypadku lokat. Przelew na rachunek lokaty zawsze
    mozesz sprobowac zrobic, ale w wielu przypadkach uznanie nastapi dopiero w
    dniu odnowienia lokaty lub dostaniesz zwrot, albo zostana zaksiegowane na
    innym rachunku.

    Maciej