eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - mala opowiastka › Re: Multibank - mala opowiastka
  • From: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <s...@a...suleckiego.com>
    Subject: Re: Multibank - mala opowiastka
    Date: Wed, 6 Jul 2005 12:17:43 +0200
    Lines: 52
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    NNTP-Posting-Host: 83.28.230.3
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1120645078 83.28.230.3 (6 Jul 2005 12:17:58 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:355959
    [ ukryj nagłówki ]

    > Aaa podziele sie Wami ta historia, bo mnie juz teraz bawi.
    > Poczatkowo troche irytowala. Przeszlo 2 lata temu postanowilem,
    > ze nabete produkt bankowy MB pod nazwa MultiKonto (osobiste,indywidualne).
    > Wypelnilem formualrz na stronie internetowej i na tym moja aktywnosc
    > sie zakonczyla. Warunkiem otwarcia i prowadzenia rachunku bylo
    > odeslanie podpisanej umowy,

    Nie. Warunkiem otwarcia było wyrażenie takiej woli i jej przyjęcie przez
    drugą stronę, po czym umowa powinna być przeniesiona na papier.
    Podpisanie umowy jest warunkiem udostępnienia wcześniej otwartego rachunku o
    pełnej funkcjonalności. Do momentu podpisania rachunek powinien być
    prowadzony, ale jego funkcjonalność powinna być ograniczona zgodnie z
    regulaminem otwierania i prowadzenia.

    > ktora przyszla poczta po przeszlo tygodniu.
    > Standard.

    Nie jest to standard. Nie ma obowiązku dostarczania umowy. Jest obowiązek
    sporządzenia na piśmie, ale klientowi można wydać tylko potwierdzenie
    otwarcia, jak to jest chyba w Volkswagen Bank. Tak przynajmniej słyszałem.

    > Przez ten tydzien rozmyslilem sie i umowy postanowilem
    > nie podpisywac.

    Jak również nie zamykać rachunku.

    > [2 lata pozniej]
    >
    > W ciagu 1 miesiaca, po 2 latach dostalem 3 listy z Multibanku, kolejno
    > na bialym, zoltym i czerwonym papierze, informujace mnie kolejno
    > o coraz to wiekszym zadluzeniu powstalym na moim rachunku i tu numer.
    > Zadluzenie uroslo w ciagu tego miesaica o niemal 100% (!!!) i w sumie
    > wynosilo ok 100 PLN. Poniewaz nie bylo mnie akurat w kraju,
    > wizyte w banku odbylem po paru tygodniach od ostatniego maila.
    > Sprawe udalo sie wyjasnic w oddziale, musialem napisac oswiadczenie,
    > ze nigdy nie podpisywalem umowy z bankiem (hehe) i dlug zostal
    > mi "darowany".

    Z całą pewnością dug został wspaniałomyślnie darowany, choć nie musiał być.

    > Prawda, ze urocze ?
    > Czyzby Multi stal juz tak cienko, ze zdziera takze z nieklientow ?

    Czy w przypadku każdej zamówionej, zrealizowanej, ale nie odebranej usługi
    czujesz się nieklientem?
    Czy w takim przypadku próba odzyskania IMHO prawnie należnej zapłaty
    świadczy o kiepskiej kondycji finansowej usługodawcy / wierzyciela?

    Pozdr.
    K.K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1