  • Data: 2004-02-15 14:42:11
    Temat: Re: Multibank - cyrk
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez mam problem z Multibankiem - zapomnieli mi odnowic karte VC
    (debetowa). No to ja zamowilem. Zamawialem ja juz 5 razy, z czego raz
    rzeczywiscie mi ja przyslali. Tylko jeden problem - wyslali ja 2 dni po tym
    jak ją zastrzegłem ze wzgledu na to ze w ciagu 3 tygodni od daty wyslania
    podawanej przez bank nie dotarla. Zlozylem reklamacje i zadzwonila do mnie w
    piatek mila pani, mowiac, ze cofna mi ta oplate, wysla niezwlocznie
    bezplatnie nowa karte. Dzien pozniej pobrali oplate.

    Gdyby nie to ze, maja najtansza karte debetowa-wypukla to bym sie gdzies
    przeniosl. Ale jak znowu mi jej nie przysla albo nie cofna tych oplat to
    jakos dam sobie rade bez takiej karty.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak