  • Data: 2004-02-16 09:24:08
    Temat: RE: Multibank - cyrk
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski) szukaj wiadomości tego autora

    > Zadziwia mnie to, jak dużo głosów narzekania na ten bank
    > słychać na grupie (w tym mój), biorąc pod uwagę jak mały
    > udział w rynku mają. I jednocześnie jak dużą ilość lojalnych
    > klientów zdołali pozyskać, skoro cały czas słychać
    > kontrargumenty. Czyżby MultiPretorianie? ;)

    Mysle, ze powod jest prosty. Procentowo udzial w rynku Multi może nie
    jest duzy ale jakosciowo jest bardzo znaczacy. Sa ta swiadomi klienci,
    którzy maja okreslone wymagania i znaja swoje prawa.
    W zwiazku z tym glos tych klientow jest tutaj zauwazalny. A ogrom innych
    klientow uzerajacych się z bankami np. Na P ;) słowa niedouczonego
    pracownika banku przyjmuje często jako wyrocznie. A nawet jeśli nie, to
    i tak nie wie o istnieniu pbb :).
    Wiec moim zdaniem ilosc narzekan na jakikolwiek bank na pbb nie stanowi
    zadnego wyznacznika jego jakosci w stosunku do konkurencji.

    Co do samego problemu to typowy przypadek gdzie strona formalna sobie a
    systemowa sobie.
    Tak jak napisal Stasio - polecony za potwierdzeniem odbioru do centrali,
    stanowcze pismo no i domagaj się, żeby oddali srodki jakie były na
    rachunku w momencie zakonczenia umowy (podaj w piśmie numer konta na
    jakie mają przelać).
    Gdyby to nie pomoglo (ale mysle ze pomoze), to Arbiter.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@w...pl