eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank zamkniecie rachunku. › Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank zamkniecie rachunku.
    Date: Tue, 11 Jul 2006 14:29:09 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 32
    Message-ID: <e905ih$ifs$1@news.dialog.net.pl>
    References: <1...@m...googlegroups.com>
    <1...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-3892.walbrzych.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1152620945 18940 84.40.190.52 (11 Jul 2006 12:29:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jul 2006 12:29:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390567
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "hansvonb" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1152620524.684422.264370@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    m...@w...pl napisał(a):
    > Witam
    > Zrezygnowalem z prowadzenia rachunku w MultiBanku i okazalo sie ze
    > moje dane pozostana w systemie (multilinia i internet) nawet po
    > wypowiedzeniu umowy. Konsultant twierdzi ze jest to konieczne w
    > przypadku przyszlych reklamacji i gdybym chcial do nich wrócic ???
    > (nie maja mozliwosci usuniecia danych raz zapisanego klienta ?!)
    > Aktualnie mimo ze minal 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy(wniosek
    > zlozony 5 czerwca) i konto zostalo zamkniete 5 lipca, moge
    > logowac sie do serwisów i widze tam swoje dane. Czy jest to zgodne
    > z prawem i ustawa o ochronie danych osobowych ?
    > Do dzis nie otrzymalem tez przelewu pozostalych na zamykanym koncie
    > srodków. Czy ktos mial doswiadczenia ile taki przelew (procedura)
    > moze trwac (przenioslem sie do mBanku).
    >
    > Pzdr
    > Sebastian
    Bank ma OBOWIĄZEK trzymać twoje dane przez ileśtam lat od zamkniecia
    rachunku (obecnie chyba 8 ale mogę się mylić).
    Możesz zarządać od banku żeby nie przetwarzali twoich danych w celach
    marketingowych, ale nie możesz się domagać całkowitego wykreślenia (tzn
    możesz ale bezskutecznie:) )
    To czy możesz się logować do serwisów to sprawa banku, o ile wiem samemu
    możesz zablokować wszystkie kanały dostępu jako klient, spróbuj to zrobić.
    Brak przelewu może oznaczać brak dyspozycji. Warto odwiedzić bank i
    posprzątać po sobie.
    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1