eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium -- względy bezpieczeństwaRe: Millennium -- względy bezpieczeństwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aabi83.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium -- względy bezpieczeństwa
    Date: Mon, 12 Aug 2024 13:38:46 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1pgoni3verfh4$.iz0o4brrkd0o.dlg@40tude.net>
    References: <v9bjbs$2ughe$1@dont-email.me>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aabi83.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.34.83";
    logging-data="2247"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:6sbfh8QQPDfc536Jig6423vu4kM=
    sha256:XCFUOE01J5ZPDNOPnf+ZlpkeIuPiciULfNYiIDE9xyQ=
    sha1:K+Wg1RBURvmjrge+sjvdu2Cydnk=
    sha256:v8lzNJG8g+9ncR99rjalN9fd6S+7qOlYwjLMLyXLmyA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:671602
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 12 Aug 2024 02:01:00 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Wylałem wszystkie swe oszczędności z Millennium do Aliora,
    > po czym chciałem sprawdzić, czy aby wszystko w porządku, ale...
    > Millennium zablokował mi dostęp do androidowej aplikacji
    > >>ze względów bezpieczeństwa<<...
    >
    > Próby odblokowania we własnym zakresie spełzły na niczym (nie
    > Fryderyku) -- podobnie było z próbą telefonicznego odblokowania...
    >
    > Bez zalogowania się do aplikacji nie ma mowy o zalogowaniu się
    > do Millennium via WWW...
    >
    > -=-
    > Ze względów bezpieczeństwa Millennium zabronił mi zweryfikowania
    > poprawności zleconego przelewu -- zwróci mi możliwość zweryfikowania
    > nie wcześniej niż o 8 rano, gdy przelew wyjdzie z banku Millennium...
    >
    > -=-
    >
    > Ktoś tu ma nierówno pod sufitem!!!
    >
    > -=-
    >
    > Aby było jasne -- Millennium nie twierdzi, że wprowadziłem złe hasło
    > a jedynie twierdzi, że bywa tak, iż bank (ze względów bezpieczeństwa)
    > blokuje dostęp! Do aplikacji loguję się odciskiem palca...

    Tak, trafiło i mnie. Zadzwonili po ~30min, i mówią, że
    przelew zaakceptowany, dostęp odblokowany.
    Nie sprawdzałem, czy zablokowali.

    No cóż, może i jest to dbanie o klienta. Gorzej, jakby gdzies w
    weekend było.

    Ciekawe jak długo jest strona operatywna po zleceniu przelewu ...
    zdążę potwierdzenie wydrukować ? :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1