    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 2 Jun 2021 00:47:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Milek daje 50 zeta - za friko ?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 1 czerwca 2021 o 18:19:52 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
> [...]
    to dostajesz faktury na opłaty rzędu 0,59%. Ale jak masz terminal "na rok za darmo" z
    piso-pomysłu pt. "polska bezgotówkowa", to dostajesz faktury na dużo większe sumy,
    sporo ponad 1% - tylko że te faktury przesyłasz państwu i państwo je płaci.
    bezgotówkowa" np. w mBąku (bo tylko tam potrafię taki cennik znaleźć).

    > czy ww. było aż tak złe? skorzystałem, dostałem terminal (na zawsze) i
    > rok bez kosztów, jak się promocja skończyła to odpuściłem temat, ale
    > przecież mógłbym zmienić operatora

    Tzn. masz terminal, ale nie masz możliwości przyjmowania na nim transakcji?
    Czy dalej przyjmujesz, ale już sam płacisz?

    > dla tych, którzy chcieli potestować i zobaczyć jak to jest raczej dobre
    >
    > nie wiem czy jak ktoś chciał podpisać umowę na zasadach całkowicie
    > komercyjnych to mógł na taki test liczyć?

    Ja nie krytykuję pomysłu, tylko realizację.
    I nie w tym, że ludzie dostają terminale na test - tylko w tym, że piso-państwo daje
    się na tym operatorom rżnąć.
    Pewnie towarzystwo od tego "programu" dostaje od tego pod stołem działkę - a
    pieniądze państwowe, czyli niby niczyje, więc się na nich można uwłaszczyć.
    Nie mam nic przeciwko temu, żeby finansować rok pracy terminala - ale po stawkach
    rynkowych, a nie 3 razy wyższych. Bo to ja za to m.in. płacę.