  • Data: 2007-04-24 09:47:49
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 21:51, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:
    > Sprytni sa,Metribankchodz zaden to bank.
    > Maja konta chodz nie sa bankiem.
    > Ale uzywania slowa kredyt hmmm to chyba nielegalne
    >
    > No i te lokaty na 10% prawdaa ze ladnie
    wygladajahttp://www.metribank.pl/index.php?site=dla_
    ciebie-lokaty-gwarantowana...

    Zadałem sobie trochę trudu aby sprawdzić te informcje.
    Z moich wiadomości wynika iż Metribank to centrum Finansowe i tak też
    się przedstawiają nigdzie nie jest napisane nawet dzwoniąc na
    infolinię metribanku można uzyskać informacje że metribank to tylko
    centrum finansowe świadczące usługi pośrednictwa finansowego
    pośredniczą głównie w sprzedaży pożyczek oferowanych przez niektóre
    spółki grupy BRE Banku a w szczególności mBanku. Mają w swojej ofercie
    także pożyczki i kredyty innych Banków tj. Millennium, PKO BP czy WBK.
    Wszystkie własne oferty Metribanku to usługi pośrednictwa
    finansowego.
    Nigdzie nieznalazłem także informacji że Metribank sprzedaje rachunki
    bankowe niemożliwe jest to chociażby ze względu na to iż poprostu
    Metribank to nie jest Bank a nazwa Metribank jest tylko nazwą własną
    traktowaną jako jedno słowo czyli nie Bank który się nazywa METRI
    tylko firma która nazywa się METRIBANK czy też "CENTRUM FINANSOWE
    METRIBANK".
    Niestety w internecie nie znalazłem nic na temat Metrikonta nazwy
    używanej na stronie metribanku jednak dzwoniąc na infolinię uzyskałem
    informację że niebawem zosanie wprowadzona do oferty USłUGA
    pośrednictwa finansowego zwana USłUGą METRIKONTA i będzie to coś w
    rodzaju wirtualnej agencji wpłat a dokładniej: osoby korzystające z
    usługi metrikonta będą mogły wpłacać środki na poczet realizacji
    zleceń zapłaty i zlecać wykonanie zapłaty np. za gaz tak jak w
    zwykłych agencjach wpłat takich jak Skarbonka czy coś podobnego a w
    celu ułatwienia współpracy z klientem wszystkie zlecenia
    ewidencjonowane będą na odrębnie wyznaczonym dla każdego klienta
    rachunku należącym do Metribanku.
    Faktycznie Metribank to nazwa która może być myląca więc w rozmowie z
    dyrektorem Metribanku uzyskałem informację ze rozpoczęto prace nad
    zmodyfikowaniem tej nazwy aby dawała jasno do zrozumienia że Metribank
    to Firma świadcząca usługi finansowea a nie jest to Bank z tym że
    proces zmiany nazwy w KRS i poprawy materiałów reklamowych to proces
    który napewno nie trwa 5 minut. Obiecano mi także że na stronie
    Metribanku zamieszczą odpowiednie wyjaśnienie tego czym naprawdę jest
    Metribank. Zobaczymy...

    Osobiście uważam że nie ma w tym jakiegoś oszustwa a jedynie brak
    dopracowania niektórych szczegułów.
    Redaktor z Gdyni