  • Data: 2007-04-24 09:59:46
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.04.2007 TOMI3012 <t...@w...pl> napisał/a:
    > Wcześniej już napisałem kilka słów o Metribanku a co do tego wątku
    > to produkty bankowe oferowane przez Metribank jak wynika z informacji
    > otrzymanych od Metribanku to produkty Banków w których sprzedaży
    > pośredniczy Metribank i z którymi Metribank wspópracuje lub
    > pośredniczy w sprzedaży tych produktów Bankowych.

    Tylko, że strona jest podobna do strony Multibanku (zwłaszcza do "dla Ciebie" i
    "dla firmy"), używa podobnych sformułowań ("metrilinia", "metrikonto")

    2. w logo słowo bank jest wyróżnione - nikt mi nie wmówi, że to nie jest
    celowe działanie

    Oczywiście teoretycznie, formalnie wszystko jest cacy. Nigdzie nie
    napisali, że są bankiem. Jednak ewidentnie próbują stworzyć takie wrażenie
    i jest to w oczywisty sposób ich celem. Ale to chyba samo w sobie nie jest
    karalne.
    --
    Samotnik