  • Data: 2007-04-24 10:30:49
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 11:59, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Tylko, że strona jest podobna do strony Multibanku (zwłaszcza do "dla Ciebie" i
    > "dla firmy"), używa podobnych sformułowań ("metrilinia", "metrikonto")
    >
    > 2. w logo słowo bank jest wyróżnione - nikt mi nie wmówi, że to nie jest
    > celowe działanie
    >
    > Oczywiście teoretycznie, formalnie wszystko jest cacy. Nigdzie nie
    > napisali, że są bankiem. Jednak ewidentnie próbują stworzyć takie wrażenie
    > i jest to w oczywisty sposób ich celem. Ale to chyba samo w sobie nie jest
    > karalne.
    > --
> [...]

    Oczywiście ze nie jest to karane. Napewno użycie sformułowań
    powszechnie stosowanych w bankach jest płachtą aby przyciągnąć Klienta
    do siebie.
    Powiem szczerze że sam skusiłem się na skorzystanie z usług Metribanku
    i otrzymałem pożyczkę na całkiem atrakcyjnych warunkach. Środki
    udzielonej pożyczki orzymałem z BRE Banku a dokładniej z mBanku i nie
    odczułem żadnej różnicy. Zostałem fachowo obsłużony i poinformowany że
    będzie to pożyczka z mBanku. Otrzymałem dokładne rozliczenie prowizji
    i usługi pośrednictwa wszystko zamknęło się w 5% prowizji dla
    Metribanku więc dkładnie tak samo jak w innych Bankach. Nie musiałem
    nawet skorzystać z opcji ubezpieczenia pożyczki tak powszechnie
    wciskanej Klientom przez różne Banki.
    Nie widzę tu żadnego oszustwa.
    A to że strona jest podobna do Multibanku czy innej to co to ma za
    znaczenie myślę że świadczy to tylko o profesjonalnym podejściu do
    oferowania swoich usług.
    Ponadto oczywiste jest przecież że każdy próbuje do siebie przyciągnąć
    jaknajwięcej klientów czy jest to producent spodni, proszku do prania
    czy na przykład taka firma jak Metribank.