eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
  • Data: 2013-03-20 10:28:34
    Temat: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-20 10:22, ddddddd pisze:

    > realnej - 30.000, ale żeby ktoś cię nie podkupił to musisz podać 100.000...

    > dokładnie tak, babcia mieszka w ruderze i podobnych w okolicy pełno, ale
    > wszystkie zamieszkałe

    > super pomysł, mam chuja teścia który mnie wysiedlił to ja będę chujem
    > dla sąsiadów... nie pomyślisz o tym, że ktoś chce żyć w zgodzie z
    > ludźmi? Wiem, zostaje chujem, wysiedla sąsiada, okazuje się nagle że za
    > ruderę wartą 30.000zł trzeba wycenić na 200.000zł, bo jest ryzyko że w
    > tej wsi nie znajdziesz lokum i będziesz musiał się wyprowadzić bliżej
> [...]

    Wszystko zależy od tego, ile tego katastru będzie. Jeśli "jedna szósta
    od sta" (1/6%), to w czym problem wycenić swoją ruderę za 30 000zł na
    100 000zł? I MODLIĆ SIĘ, aby jakiś naiwniak kupił ją za 150 000zł?

    Poza tym nie wiem skąd obawa, ze nagle ludzie zaczną kupować z
    wywłaszczeniem. NIE BĘDĄ, ponieważ będzie to droższe, bo:

    - właściciele będą wyceniać nieruchomości na wyrost
    - będzie wentyl bezpieczeństwa +50%

    Po prostu taniej będzie kupić coś na wolnym rynku. Efektem działania
    systemu będzie bezpłatny I UCZCIWY system wycen nieruchomości i poboru
    podatku, a nie masowe wywłaszczania.

    --
    Liwiusz