eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
  • Data: 2013-03-20 10:22:00
    Temat: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-20 10:05, TrzyLinie pisze:
> [...]

    realnej - 30.000, ale żeby ktoś cię nie podkupił to musisz podać 100.000...

    dokładnie tak, babcia mieszka w ruderze i podobnych w okolicy pełno, ale
    wszystkie zamieszkałe

    > Dzisiaj nikt wzmiankowanej babci nie wyrzuci za 30 tysięcy. Wyrzuciłby
    > za 45
    > po wprowadzeniu pomysłu. Wtedy babcia wyrzuca kogokolwiek za tyle za ile
    > uzna za stosowne i niekoniecznie w okolicy.

    super pomysł, mam chuja teścia który mnie wysiedlił to ja będę chujem
    dla sąsiadów... nie pomyślisz o tym, że ktoś chce żyć w zgodzie z
    ludźmi? Wiem, zostaje chujem, wysiedla sąsiada, okazuje się nagle że za
    ruderę wartą 30.000zł trzeba wycenić na 200.000zł, bo jest ryzyko że w
    tej wsi nie znajdziesz lokum i będziesz musiał się wyprowadzić bliżej
    miasta, do droższej okolicy, z wyższymi opłatami...a jak tu wyżyć z
    emeryturą 500zł/m-c
    Dla mnie by nie było problemu, dom na ileśtam wyceniam, jak go sprzedam
    po cenie rynkowej to mnie na taki stać - ale mieszkam blisko miasta i
    stać mnie na to żeby dom był zadbany - i faktycznie jest wart tyle ile
    średnia rynkowa w okolicy. Ale pojedź sobie i pooglądaj wioski - rudery
    realnie warte może kilkadziesiąt tysięcy, zarobki tam gówniane w
    stosunku do innych części Polski. Widzę to po mojej branży - fachowca za
    mniej niż 2500 na rękę trudno znaleźć, a 100km od Wrocławia jeszcze 2
    lata temu rozmawiałem z technikiem który pracował za bodajże 1400zł (bo
    robota na miejscu i nie opłaca się dojeżdżać 100km do pracy, nawet za
    1000zł więcej)

    Lukasz