  • Data: 2004-07-07 11:32:21
    Temat: Re: Mbank - Euronet, czy to nie normalne złodziejstwo ??
    Od: "Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:ccgmfj$o5k$1@news.onet.pl...

    > a nie - po prostu tak tam grzeje mu w miejscu pracy, ze pozniej pisze to
    co
    > pisze ;)

    Ło matko.... no już dobra dobra... jacy Wy wszyscy jesteście skorzy do
    oddawania swoich pieniędzy...
    po prostu wydawało mi się że pewne rzeczy nie powinny być płatne. Czy to że
    coś jest regułą oznacza, że tak powinno być i nie można się czepić ?? ;)
    BTW moja żona ma konto w mBanku...więc nie jestem bezinteresownie
    troskliwy... ;)
    A złotówka za to i za tamto... w sumie nic... przecież nie chodzi o kwotę...
    tylko o zasadę... Czy w opłacie za obsługę rachunku nie powinny być takie
    rzeczy wzięte pod uwagę. ?? Że mam WAP i SMS ?? A jeśli nie korzystam z
    telefonu komórkowego ?? Bo jestem biedny nie stać mnie i mam jedynie 700 zł
    pensji ?? To bank ma mnie za to karać jak chcę przez bankomat sprawdzić
    saldo konta ?? Eeeh.... Ale dobra...szkoda zaśmiecać grupę...bo widzę że
    tylko ROTFLE i inne PLONKI na mnie polecą ;)....EOT

    Pozdr

    Cubol