  • Data: 2004-07-07 13:42:27
    Temat: Re: Mbank - Euronet, czy to nie normalne złodziejstwo ??
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znany(a) niektórym Cubol, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > Bo jestem biedny nie
    > stać mnie i mam jedynie 700 zł pensji ?? To bank ma mnie za to karać
    > jak chcę przez bankomat sprawdzić saldo konta ??

    Hmm, jak masz 700 zł pensji, to za dużo do sprawdzania nie masz... Chyba
    że się cierpi na natręctwo upewniania się co chwilę, czy na pewno jest
    tam te moje 700 zł, a potem, czy na pewno go tam nie ma... ;-) Bo
    inaczej, to chyba można się bez tej uslugi obyć?

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]