  • Data: 2010-12-08 19:53:34
    Temat: Re: Mastercard i PayPal
    Od: Bungiel <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 8, 8:44 pm, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > A nie mogą sobie otworzyć konta w takim banku w PL i dodatkowo skorzystać z dajmy
    na to dotpay-a? W Polsce chyba nie są przestępcami, a do otwarcia konta nie trzeba
    być rezydentem.

    > Alternatywnie, brytyjski Neteller.com też ma bramkę, a z Amerykanami się nie lubią.
    Brytyjski Moneybookers podobnie, do tego udostępnia bramkę KK.

    No maja konto w banku w Islandii + jakas fundacja w Niemczech, wiec
    mozna slac przelewy. O ile wiem to nigdzie nie sa przestepcami, ale
    wracajac do Polski - wystarczylby pewnie jeden telefon z bialego
    domu :)
    Monebookers zawiesil im konto duzo wczesniej - conajmniej kilka
    miesiecy temu.