  • Data: 2010-12-09 10:07:38
    Temat: Re: Mastercard i PayPal
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:idq7ob$12k$...@i...gazeta.pl...

    > No straty mogły by zaboleć ale i tak by to pewnie niewiele zmieniło.
    > Zresztą PP potrafi blokować konta z o wiele bardziej błahych powodów,
    > więc akurat tutaj to w ogóle nie ma się co dziwić. Najsmutniejsze jest
    > to, że bez żadnego wyroku sądu, bez niczego, Kapitan America powiedział,
    > że winny to winny i nie ma co dyskutować. Dobrze, że nie uznali go
    > terrorystą, bo już by było po nim. Dokąd my (jako cywilizacja) zmierzamy?

    Dziwi mnie niepomiernie ta dyspozycyjność i żarliwość organizacji
    płatniczych w wypełnianiu zaleceń i lizaniu dupy Obrońcy Narodów. Cóż w
    końcu USA może zrobić Visie czy MC? Albo co Visa czy MC może zyskać po tym
    jakie działania podjęli? Jeśli pierwszy uległ, drugi też musiał, to jest
    jasne, bo nie chciał ryzykować asymetrii w traktowaniu, ale dziwi mnie ta
    gorliwość. W końcu raczej można by oczekiwać, że mogłoby to marketingowo
    zostać wykorzystane do pokazania (mniej lub bardziej pozornej)
    "niezależności" organizacji od widzimisię przeróżnych rządów. A tu masz babo
    placek!

    A już szczególnie zabawne jest, że American Express się chyba nie
    przyłączyło. JCB to wiadomo, że ma to wszystko zapewne gdzieś. DC chyba już
    kompletnie utraciło samodzielność.

    Ja tam czekam aż Chiny zauważą tę działkę i pojawi się na rynku jakiś
    chiński operator o zasięgu globalnym. Z tą kasą co mają w amerykańskich
    obligacjach spokojnie mogą podjąć walkę z Visą i MC, o ile tylko jakiemuś
    chińskiemu politykowi pomysł się spodoba. 10 latek i podział rynku może być
    kompletnie inny niż dziś.