    From: "m23m" <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MILLENNIUM kurczowo trzyma sie AmEx'a
    Date: Wed, 04 Mar 2009 11:20:40 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Nie chce mi sie znowu zaczynac dyskusji na ten temat, bo ja sobie chwalilem
    > karte do czasu wprowadzenia obowiazkowej autoryzacji online. Moze tam gdzie
    > robiles zakupy po ptostu nie potrafili jej obslugiwac. W niektorych POSach
    > trzeba wybrac z menu karte American Express. Widzialem to kiedys w KFC,
    > manager musial przyjsc i pokazac jak przeprowadzic transakcje Amexem.

    Czasem zastanawiam się, czy Mithos i ja mieszkamy w tej samej Warszawie? ;))
    Ja używam Millennijnych AmExów od prawie 7 lat i nie narzekam. A to, że czasem
    nie akceptują go tam, gdzie powinni (bo naklejka na drzwiach jest)? Można
    przywyknąć. Za to zagranicą nie miewam z nim problemów. A w końcu nie jest to
    przecież jedyna moja karta kredytowa - kto rozsądny polega na jednym systemie?
    Jak gdzieś nie chcą AmExa, to płacę VISĄ lub MC i po krzyku.

    m23m