eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych › Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
  • Data: 2002-09-19 21:34:03
    Temat: Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy tak naprawdę często potrzebne są te potwierdzenia?
    > Nie wystarczy wydruk strony z poleceniem przelewu?
    > Czy często są spory pomiędzy klientem a usługodawcą/sprzedawcą które
    trzeba
    > rozstrzygać za pomocą potwierdzonego dowodu przelewu?
    Dla mnie bomba potwierdzenie na fax, samochod tak kupowalem, poprosilem
    tylko dealera o mozliwosc skorzystaniu z telefonu zeby wydac dyspozycje, i
    za 1 pln mial na faksie kilkanascie miinut pozniej, mnie nie bylo potrzebne
    ale zeby nie latac z domu do dealera kilka razy to wygodne, zamiast biegac
    do dealera aby podpisac umowe pozniej do banku zrobic przelew zaliczki
    pozniej do dealera dac mu przelew (Lub latac z gotowka jak osiol-karty nie
    chcial przyjac cwaniak:)))) raptem dwa telefony jeden na zaliczke drugi na
    reszte
    Al