eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych › Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
  • Data: 2002-09-15 10:27:04
    Temat: Re: [LukasBank] - nowe potwierdzenia przelewów elektronicznych
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Oprócz potwierdzenia jakie można uzyskać w placówce bankowej lub
    > potwierdzenia wysłanego fax-em przez LukasLinię(koszt 1 zł).
    >
    > Teraz można zamówić również w LukasLinii przysłanie potwierdzenia
    > wykonania przelewu ze stemplem pocztą do domu(koszt 1 zł).

    Było o tym, ale dobrze, że przypominasz, bo to jest bardzo wygodne,
    zwłaszcza jak ktoś mieszka w mieście bez oddziału i nie ma faksu lub
    faksowane nie wystarcza (bo bardziej wątpliwe).

    ATSD to Lukas chyba mądrze robi dając taką atrakcyjną opłatę (poniżej
    kosztów?) za to.
    Świadomość takiego bezproblemowego taniego potwierdzenia sprawia, że Lukas
    jest moim głównym RORem, choć jeszcze ani razu nie korzystałem z tego
    potwierdzenia.