  • Data: 2022-02-21 13:26:30
    Temat: Re: Lukas bank
    Od: Tak Nie <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 29 listopada 2021 o 22:44:09 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "J.F" 7kqxvcbxjw3x.9r2xkqdpdyjj$....@4...net

    > JC systemu Odra 1305, jedna z nich została odkupiona przez
    > Muzeum AGH w 2011[5], a obecnie po odrestaurowaniu jest
    > prezentowana w trybie pracy w Muzeum
    > Historii Komputerów i Informatyki w Katowicach
    >
    > Ciekawe, czy czyta półcalowe tasiemki -- i czy można tam
    > (lub raczej -- bliżej mnie) przeczytać taką tasiemkę za freeko. ;)
    > (przeczytać i efekt zapisać na flaszce...)
    >
    > Ewentualnie mógłbym w zamian za odczytanie/skopiowanie podarować
    > taką tasiemkę... Mógłbym dorzucić panienki ASCIIarty_styczne na
> [...]

    Jeżeli ustawi się banknot pod światło można sprawdzić, czy widoczny jest znak wodny
    na jego przodzie, pod symbolem nominału znajdującego się po lewej stronie. W
    fałszywce ten znak widoczny jest bez konieczności patrzenia pod światło. Kolejnym
    wartym poznania zabezpieczeniem jest "recto-verso".
    https://www.fxmag.pl/artykul/podrabianie-pieniedzy-p
    oznaj-zabezpieczenia-i-sprawdz-jak-rozpoznac-falszyw
    y-banknot