    From: schliesky <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Latwiej okrasc bank niz sklpeik spozywczy
    Date: Sat, 12 Dec 2009 00:43:37 +0100

    Marcin wrote:
    > Witam
    >
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7353724,Dziel
    ne_ekspedientki_i_plochliwi_bandyci.html

    > Ostatnio tez bylo kilka napadow na banki w Krakowie, ale
    > w banku przestepca dostaje pieniadze i wychodzi nie
    > niepokojony. A w sklepikach nie jest tak latwo.

    Sklepiki to często interes rodzinny, często sami właściciele, lub
    rodzina stoi za ladą. Strata w wyniku napadu jest bardzo realna i
    dotkliwa. A kto by chciał w banku nadstawiać karku, za nieswoje
    pieniądze? Inna sprawa, że w tych małych oddziałach ochrona jest
    żałosna, bo lepsza się nie opłaca. Więc jeżeli korporacja oszczędza na
    bezpieczeństwie, to pracownicy mają własną piersią jej bronić? Ja bym
    piersi nie nadstawiał, tylko grzecznie wydał pieniądze.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail