  • Data: 2004-01-05 15:24:40
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:23b9.00000760.3ff97de7@newsgate.onet.pl...

    > IMHO prawidłowo, w końcu to nie prowizja dla banku prowadzącego konto,a
    dla
    > PKO, więc dlaczego LUKAS ma kredytować prowizje za takie operacje?!?

    Zauważ, że wysokośc opłaty, którą LUKAS przekaże do PKO BP nie musi mieć NIC
    wspólnego z opłatą określoną w TOiP LUKASa i pobraną od klienta LUKASa...
    Idąc tym tropem - opłaty za wysłanie potwierdzenia transakcji też nie
    powinna być wrzucana do zaległych prowizji, bo przecież LUKAS musi poczcie
    zapłacić za znaczek, kopertę kupić, drukarni zapłacić za papier firmowy,
    tusz.
    Albo za korzystanie/wydanie/wznowienie karty - opłaty też bank musi ponosić
    koszty.

    Zresztą nieważne. Spojrzałem teraz i opłaty za miniwyciąg / sprawdzenie
    salda w bankomacie także są wykazywane jako operacja w bankomacie - a nie
    jako prowizja. A tutaj zawsze byłem przekonany, że są one wrzucane do
    zaległych prowizji. Więc albo myliłem się w tym punkcie, albo mylę się
    mówiąc, że opłata za wypłatę z obcego bankomatu nie będzie wrzucona do
    zaległych środków...

    Aż mnie korci sprawdzić saldo w bankomacie, gdy na rachunku jest 0,00 PLN.
    :-)

    Typuję jednak, że myliłem się mówiąc, że ta opłata będzie zaksięgowana nawet
    w przypadku braku środków na rachunku.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl