  • Data: 2004-01-05 15:46:58
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:23b9.0000077e.3ff98353@newsgate.onet.pl...

    > Pozostaje dokonać doświadczenia ;) praktycznego, tylko kto zostanie
    królikiem
    > doświadczalnym ;P i zaryzykuje "zepsucie" sobie historii konta ;P.

    Nie tyle o historię chodzi, a o opłatę 30 PLN która jest przywalana z
    automatu przy każdym przekroczeniu salda. A jakoś nie uśmiecha mi się
    sponsorowanie LUKASa tą kwotą.

    Wydaje mi się, że wystarczyłoby sprawdzić saldo w bankomacie BZWBK, gdy na
    rachunku jest zero... Jeśli to zostanie zaliczone do zaległych prowizji [a
    najprawdopodobniej tak się stanie], to i z opłatą za pobranie środków z
    obcnego bankomatu nie powinno być problemów - pewnie będzie analogicznie.

    Coraz bardziej mnie to korci, ale karty nie mam. :-) Znaczy, zamówiłem sobie
    minutkę po północy z takim fajnym tekstem, zobaczymy, czy wyprodukują. :-)
    Jak ją dostanę, to sprawdzę. :-)

    > Chociaż w praktyce to nic im się nie stanie jeśli opłatę zawieszą,
    rozlicza ją
    > z datą zainstnienia, wezmą odsetki (te debetowe ;P ), a w razie
    "rezygnacji" z
    > rachunku przekażą do windykacji ;P i po wszystkim.

    Oni chyba to normalnie księgują z datą kiedy na rachunku coś się pojawiło i
    opłata zostałą pobrana...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl