    Date: Sun, 18 Sep 2022 21:46:44 +0200
    Subject: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <tfh85c$n6q$1@gioia.aioe.org>
    <63270126$0$6193$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <63276d63$0$6212$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-18 o 21:11, Marek pisze:

    > Ja nie prowadzę działalności , pracuję i dostaję PIT-11 od pracodawcy.
    > Muszę więc w PIT-36 wrzucić dochody z pracy etatowej i dodać dochody z
    > dodatnich zrealizowanych różnic kursowych z wymiany walut obcych i
    > opodatkować to stawką 30%. Średnio mi się to uśmiecha.

    Na pewno z różnic czy z zarobku ze sprzedaży/kupna?

    Możesz zaryzykować :-)
    Ja mam róznice z działalności i wyliczam i uwzględniam - raz mi wychodzi
    na plus a raz na minus, ale jak kiedyś US się zainteresował jak to wyliczam,
    pokazałem taki zeszyt z bazgrołami (które rozumiem tylko w miesiącu, w
    którym
    to obliczam) i powiedziałem, że jak chcą to niech sobie wezmą wyciągi
    i przeliczają. Dwa razy się przymierzali, bo widać, że ich temat
    interesował,
    ale skoro sumarycznie opłacam jakieś tam podatki, to uznali, że nie ma
    czego szukać albo sie nie opłaca.
    Więc może im się nie opłacać.