  • Data: 2008-01-28 13:23:53
    Temat: Re: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Patrząc na koszt wizyt w salonkach, 350 zł rocznie nie jest dużo.

    Tyle że DC daje wstep do bardzo niewielu saloników i warto wydać te 350zł
    jeśli lata się czesto na trasie gdzie akurat w ogóle są takie saloniki.

    >Wystarczy przedstawić PITy z dwóch lat i już. Dla posiadaczy kart
    >Senator DC wydawana jest bezpłatnie i to wg uproszczonej procedury.

    Tyle, że karta Senator daje wstep do wszystkich saloników linii ze
    StarAlliance, a także do specjalnych saloników dla Senatorów na głownych
    lotniskach StarA które są lepsze od saloników dla pasażerów biznesowych
    (zwykle w jednym saloniku jest strefa dla business i senator - ta senator
    jest lepsza).
    Wiec karta DC jest dla kogos z SEN po tym wzgledem zupelnie zbedna

    >Ale o czym mowa? Aby mieć wstęp do salonek wystarczy zdobyć FTLa. To
    >tylko 35 tysięcy mil.

    Ale statusowych (czyli tylko za przeloty, bez promocji) i od stycznia do
    grudnia.
    Mi pomimo ze wlasnie wydale 60tys mil na bilet za mile udalo sie w ciagu
    jednego roku zebrac najwiecej okolo 20tys mil statusowych. FTL daje wejscie
    tylko do strefy business w salonikach LH, LO, OS i LX - sporo ich w naszej
    czesci europy ale nie ma ich juz na swiecie.
    Po za tym wstep z FTL ma sie do loungow tylko z waznym biletem przed wylotem
    (w tym ekonomicznym) - biletem w linii partnerskiej M&M.

    Atut PriorityPass jest taki, ze wejscie ma sie zawsze, bez wzgledu czym sie
    leci, nawet Ryanem, czy Wizzem.