  • Data: 2008-01-28 20:04:13
    Temat: Re: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
    news:fnkji7$f57$1@news.onet.pl...

    > Jak to nie ma, są na każdym lotnisku, gdzie lata choćby LH bo tego
    > wymaga linia, czyli Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Katowice - nie wiem
    > jak jest w Rzeszowie, Łodzi i Bydgoszczy

    OK, ja po Polsce latam zawsze z Wawy, a za granice tylko ze stolicy, wiec
    nie widuje miedzynarodowych czesci portow lotniczych.

    > Chyba nie za bardzo wiesz o co chodzi, bo z loungów korzysta się właśnie
    > przed startem, a nie po (lub przy przesiadce, czyli znowu przed
    > startem). Tylko na niektórych lotniskach za saloniki dla
    > przylatujących - z myślą o pasażerach z długich nocnych lotów.

    A tego to nie zrozumialem. Napisalem, ze jesli nawet salonka jest na
    Okeciu, to ja i tak nie potrzebuje, bo stad zawsze startuje, wiec
    przyjezdzam dwie godziny przed startem i nie potrzebuje siedziec w
    salonce. Chyba, ze ktos przyjezdza z daleka i jest kilka godzin wczesniej.