  • Data: 2003-12-14 09:08:30
    Temat: Re: Kredyt na sprzęt AGD w Lukasie
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RH" <r...@h...com.pl> napisał w wiadomości
    news:brchih$498$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W końcu udało mi się to wyjaśnić

    Być może taki mechanizm czasem działa.
    Ja w większości wypadków tego typu zakupów oglądam ceny w najtańszych
    sklepach AGD i to najlepiej jak mają akcję raty 0%. Potem jadę do hurtowni
    AGD gdzie prawie zawsze dostaję jeszcze jakiś rabat i po dołożeniu
    sensownego kredytu ratalnego zbliżam się dopiero do ceny, po jakiej kupiłbym
    w tym najtańszym sklepie AGD z promocją rat. Wyciągnąłem wniosek po kilku
    takich przypadkach, że ceny kredytu ratalnego są zawsze w sklepie wliczone w
    cenę (poza tymi maksymalnymi dodatkowymi rabatami w sklepie, ale to przecież
    jest tylko na wybrany sprzęt). Jeżeli zatem chcesz kupić towar, który Tobie
    się podoba i pasuje, a np. nie ma w sklepie promocji na raty to poszukaj
    sobie hurtowni, która sprzedaje również detalicznie (w dużych miastach bez
    problemu) a towar kupisz w dobrej cenie.