  • 11. Data: 2011-01-19 17:17:29
    Temat: Re: Kradziez z konta i reklamacja ??
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 17:01:33 +0100, Rysio napisał(a):

    > Tak dalem im karte i po 30 minutach mialem ja z powrotem 800km znasz
    > sposob zeby w tak krotkim czasie przeslac karte bankomatowa na takla
    > odleglosc?

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/K
    rzesiny_7RB.JPG

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2011-01-19 18:39:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 18:17:29 +0100, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    wklepał(-a):

    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/K
    rzesiny_7RB.JPG

    Zapomniałeś o dojeździe do/z lotniska i odprawie, o czym zwykle zapominają
    zwolennicy samolotów. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 13. Data: 2011-01-19 22:23:02
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-01-19 19:39, Sławomir Szyszło pisze:
    > Zapomniałeś o dojeździe do/z lotniska i odprawie, o czym zwykle zapominają
    > zwolennicy samolotów. :)

    Poczta dyplomatyczna ;)

    --
    Raf

  • 14. Data: 2011-01-19 23:04:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 19:39:57 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

    rzesiny_7RB.JPG

    > Zapomniałeś o dojeździe do/z lotniska i odprawie, o czym zwykle zapominają
    > zwolennicy samolotów. :)

    Ale to samolot wojskowy, inne procedury. Rysio przekazał pilotowi kartę
    tuż przed startem, na płycie lotniska. 800km dalej została zrzucona w
    zasobniku. Przejął ją inny pilot, czekający obok w zatankowanym drugim
    samolocie, wypłacił pienądze z przenośnego bankomatu - i ruszył z kopyta z
    powrotem do Polski.

    Elementarne. Myślę, że bank przyjmie podobną linię obrony (z dokładnością
    do typu samolotu) ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl