  • 1. Data: 2011-01-19 14:31:15
    Temat: Re: Kradziez z konta i reklamacja ??
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:54:11 +0100, Rysio napisał(a):

    > Jakas menda rumunska ograbila mi konto z 10kzl. Pociagneli z bankomatu w
    > monachium zablokowalem karte i zlozylem reklamacje.
    >
    > Pytanie czy jest szansa ze odzyskam te pieniadze ?

    Szansa zawsze jest.
    Na następny raz dobra rada aby założyć sobie konto z kartą służące tylko
    do wypłat. Trzymać tam te 100-500 pln czy ile tam potrzeba. Nie będzie
    takiego stresu jak się przytrafi coś takiego. Jak widać takie sytuacje to
    nie tylko w tv albo filmach się zdarzają ;)

    PS A ktoś ostatnio narzekał, że mu w PKO BP przelewu nie chcą zrobić na
    40k pln a tu jednego dnia pociągnęli tyle z bankomatu.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-01-19 15:25:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Niechcialbym nic mowic ale w ING mialem konto bez limitu i mozna bylo
    > pociagnac duuzo wiecej.

    To naprawdę dobrze, że nie chcesz nic mówić, ponieważ w ofercie ING nie
    istniało i nie istnieje takie "konto bez limitu", tzn. z podpiętą kartą
    debetową bez ustalonego limitu dziennego na transakcje gotówkowe.

  • 3. Data: 2011-01-19 15:51:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem jak teraz ale 4 lata temu na koncie firmowym jedyny limit jaki
    > mialem to max 5kzl jednorazowo, wybierajac po 5kzl moglem wybrac wszystko
    > co bylo na koncie w ciagu kilkunastu minut. Niestety musialem rozstac sie
    > z tym bankiem poniewaz bez zadnego powodu cofneli mi limit kredytowy.

    Aha. I próbowałeś tak? Kilka(naście) razy po 5k jednorazowo w bankomacie?
    Czy tylko uważasz, że tak by to wyglądało?

  • 4. Data: 2011-01-19 16:02:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak wybieralem np 20kzl i wiecej bo akurat musialem zaplacic za towar a
    > kolojka do okienka byla duza.

    W bankomacie ING?

  • 5. Data: 2011-01-19 16:10:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak w bankomacie ING

    No to nie wiem jak to robiłeś, żeby na raz wypłacić 5k, bo bankomaty ING
    odkąd pamiętam w większości mają ograniczenie do 20 banknotów na pojedynczą
    transakcję, a niektóre rzadziej spotykane konstrukcje do 40 banknotów.
    Dwusetek w ingowych bankomatach nie ma. Ale w sumie ja się nie znam.
    Nieważne, może i tak się dało. :)

  • 6. Data: 2011-01-19 16:47:33
    Temat: [OT]Re: Kradziez z konta i reklamacja ??
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Niestety musialem rozstac sie z tym bankiem poniewaz bez zadnego powodu
    > cofneli mi limit kredytowy.

    powod byl, tylko go nie znasz

  • 7. Data: 2011-01-19 17:23:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 19 Jan 2011 17:10:19 +0100, MarekZ wrote:
    > Dwusetek w ingowych bankomatach nie ma.

    Teraz moze nie, kiedys na 100% byly. I to jakas zlosliwosc w tych
    bankomatach byla -- 5500zl na okna dostlalem w 50kach, a jak chcialem
    miec cokolwiek na zakupy, to najmniejszy nominal to bylo wlasnie 200zl
    -- jak mnie polubila pani w sklepiku osiedlowym to mowic nie musze ;)

    PS. Cos ponad 10kzl (zakup samochodu) wyjmowalem w okolicach 2003r
    chyba, karta ING, bankomat ING.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2011-01-19 21:56:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 16:08:25 +0100, Rysio napisał(a):

    > Niechcialbym nic mowic ale w ING mialem konto bez limitu i mozna bylo
    > pociagnac duuzo wiecej.

    To akurat nie jest problem, bo w większości banków można sobie te limity
    definiować z poziomu www. Jednak jak już nie raz było na grupie w PKO BP
    na początku to limit dzienny jest jakiś śmiesznie mały typu 300 czy 500
    pln.

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-01-19 22:06:55
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Główny powód: dupa kierownika miała wczoraj ciotkę.

    -----