eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradziez karty i pieniedzy, bank odmawia odpowiedzialnosci [Pekao SA] › Re: Kradziez karty i pieniedzy, bank odmawia odpowiedzialnosci [Pekao SA]
  • Data: 2005-02-01 02:20:49
    Temat: Re: Kradziez karty i pieniedzy, bank odmawia odpowiedzialnosci [Pekao SA]
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, że wejdę między "wódkę a zakąskę", ale

    ania napisała:

    > Bogdanie, poufałości zostaw proszę dla bliższych Ci osób.

    To raczej nie poufałość a grzecznościowa forma towarzyska używana na
    grupach dyskusyjnych - taki egalitaryzm internetowy.

    > Jeżeli nie mam racji, mylę się co do karty, napisz proszę jaka to karta
    > i dodatkowo gdzie była reklamowana. Jest to naprawdę bardzo ciekawa
    > sprawa, zwłaszcza jeśli chodzi o kartę pekao sa. A parę kart z oferty
    > pekao znam.

    Grupy dyskusyjne często przeglądają "dziennikarze" w poszukiwaniu
    "atrakcyjnych" tematów. Tyle, że kiedy zabiorą się za pisanie powstają z
    tego koszmarki, właśnie ze względu na pomijanie przez nich istotnych
    faktów. I potem czytamy bzdury jak w "Fakcie" typu "nie odbieraj
    połączenia na komórkę z nieznanego numeru i jak będą prosili, żeby
    wcisnąć gwiazdkę, kratkę to nie wciskaj bo zapłacisz milion baksów za
    połączenie!!!".

    K.