  • Data: 2008-05-15 17:16:32
    Temat: Re: Konto z Lwem Direct - koszty: niskie, ale sa
    Od: "mat" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:g0hocn$jdm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Co tam czajnik :)

    http://www.allegro.pl/item363439542_detektor_wykrywa
    cz_metali_skil_0550_faktura_vat.html
    > http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/67
    >
    > ING 244,50 + 27,89 = 272,39 zł + 244 pkt
    > Allegro 124 + 12 = 136zł
    > nowy, gwarancja, faktura
    >
    > nawet w zestawie z młotem udarowym jest taniej na Allegro

    http://www.allegro.pl/item360143223_mlot_wiertarka_u
    darowa_1703_500w_wykrywacz_skil.html
    > można odebrać na miejscu w prawdziwym sklepie
    >
    > No to prawdziwa okazja rzeczywiście w ING :D
    > Ciekawe co można znaleźć jak się dłużej poszuka.

    Rzeczywiscie , jak sie dokladnie zbada te ceny to nie zawsze sie oplaca
    kupowac w ING, moze nawet najczesciej sie nie oplaca.
    Warto jednak sprawdzic niektore rzeczy bo cos jednak mozna kupic taniej niz
    na allegro ale oczywiscie trzeba uwazac zeby nie dac sie nabrac z tymi
    promocyjnymi punktami.