  • Data: 2008-05-15 16:06:59
    Temat: Re: Konto z Lwem Direct - koszty: niskie, ale sa
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    mat pisze:
    [...]
    > Spodobał mi się czajnik, w którym można
    >
    > Jeszcze dokładnie sprawdz czy to ten sam model czajnika i jak mozesz to
    > podaj mi link do identycznego czajnika na allegro.

    Punkt dla Ciebie aktualnie czajniki HD 4686 w ING vs. Allegro to 199 i
    230 (ale nie ponad 300). Ale kiedy program startował wygrywało Allegro.

    A co powiesz na:
    http://www.allegro.pl/item360206592_disney_princess_
    storybook_sniezka_nowosc.html
    http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/136
    licząc z kosztami dostawy wychodzi 97,90zł Allegro, a ING 104,82zł + 79
    punktów

    i dalej:
    http://www.allegro.pl/item362360662_philips_hd_7690_
    nowy_ekspres.html
    http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/90

    Dla wielu artykułów nawet jeśli cena jest niższa od rynkowej to niewiele
    a podawane sugerowane ceny detaliczne na stronach ING to jawna kpina i
    traktowanie klientów jak idiotów.

    To tak jak promocje w sklepie nie dla idiotów obcinamy VAT, kilka
    produktów rzeczywiście okazyjna cena, zdecydowana większość przed
    promocją podwyżka o 22% albo więcej! Nawet ten nieszczęsny czajnik to
    zysk kilkudziesięciu złotych a nie stu kilkudziesięciu jak sugeruje ING.

    I na co im to wszystko? Konto jest i bez tego ok, a podawanie
    naciąganych cen zmniejsza wiarygodność banku. Nie lepiej zrobić promocje:
    Konto i tak masz za darmo a jeszcze możesz zaoszczędzić trochę pieniędzy
    w specjalnym sklepie dla naszych wiernych klientów, i podać ceny z
    prawdziwych sklepów?

    Sebastian