  • Data: 2008-05-14 14:18:42
    Temat: Re: Konto z Lwem Direct - koszty: niskie, ale sa
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Curious pisze:

    > Obowiazkowe nie sa jesli nie dokonuje zadnych przelewow - a tych za
    > wielu nie planuje. :) Na stronie banku jest info:
    >
    > UWAGA!
    > Od 19 maja transakcje w ING BankOnLine będzie można autoryzować
    > wyłącznie za pomocą jednorazowych kodów. Jeśli korzystasz jeszcze z
    > metody autoryzacji za pomocą hasła do klucza, koniecznie zmień metodę
    > przed 19 maja.
    >
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31264
    >
    > Nie wiem jakim jeszcze zdarzeniom towarzysza SMSy powiadamiajace od
    > banku i w jakim zakresie jest to konfigurowalne.
    W dużym zakresie są konfigurowalne: od jakiej kwoty, jaki rodzaj
    transakcji, dla karty i konta osobno, jest przewodnik na WWW.

    SMS'y autoryzujące transakcje są darmowe dla wszystkich kont.
    Powiadomienia SMS dla konta Direct są darmowe, zarówno pakiet SMS
    (trzeba go przez infolinie włączyć) jak i od jakiegoś czasu Info SMS
    (czy jakaś podobna nazwa) też dla Direct darmo.

    Opłata za kartę 2 zł jeśli transakcji bezgotówkowych mniej niż 100zł,
    ale podobno można z karty zrezygnować.

    Tu masz TOiP
    http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/tab_det.
    pdf