eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto online eurobank - problem › Re: Konto online eurobank - problem
  • Data: 2008-02-25 10:45:38
    Temat: Re: Konto online eurobank - problem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Lut, 11:33, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:
    > krzysztofsf pisze:
    >
    > > Ale dziala?
    > > Wielu przelewow nie robie - tak do max 5-6 miesiecznie - czy na takie
    > > obciazenie token w komorce by sie sprawdzil?
    >
    > dzialac dziala ale:
    >
    > a) wlaczasz aplikacje w telefonie
    > b) podajesz pin
    > c) wchodzisz do menu logowanie
    > d) generuja sie cyferki
    > d) wpisujesz cyferki pod haslem na www
    > e) wpisujesz dane do przelewu
    > f) www generuje ci cyferki ktore wpisujesz do aplikacji w telefonie
    > g) w odpowiedzi dostajesz cyferki ktore wpisujesz na www
    >
    > i juz jest przelew, czyz nie upierdliwe ?

    Da sie przezyc.
    Jesli faktycznie nie bedzie takich rozjazdow, jak ktos zglaszal, ze
    po kilkakrotnym skorzystaniu z aplikacji zgodnosc sie rozjechala i
    cyferki z komorki nie podobaly sie systemowi bankowemu, to wiele to
    sie nie rozni od zwyklego korzystania z systemu. Przy kilku przelewach
    w miesiacu nie widze problemu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1