  • Data: 2008-02-25 23:40:27
    Temat: Re: Konto online eurobank - problem
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf"

    > W sumie logiczne.
    > Jesli bank daje dwie karty do wspolnego konta to i dostep internetowy
    > tez powinien byc zdublowany.

    tak ci się wydaje - w ich systemie nie ma logiki
    - ten sam rachunek ROR do którego przypięte są 2 karty debetowe VC
    pokazują 2 razy (jeden pod drugim) z tym samym saldem (i najwyżej
    wolnymi środkami innymi jeśli była operacja) po czym niżej
    podsumowują wolne środki i jak masz saldo 1000
    to wolnych środków 2000
    Nie umieją zrobić w dziale 'karta' czegoś tak prostego jak operacje
    tylko tą kartą - wszystkie operacje mogę zobaczyć w historii rachunku
    *** blad ***