    From: "mm" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto firmowe - funkcjonalne i tanie
    Date: Thu, 6 Apr 2006 09:00:53 +0200

    Krzysztof wrote:
    > Teraz tak - byłem dzisiaj w Multibanku i zorientowałem się jak u nich
    > by to wyglądało. Odnośnie wpłat w placówce mają prowizję (0,2% min. 3
    > zł) ale jak proponował mi miły Pan z obsługi da się to ominąć
    > zakładając zwykły ROR u nich (multikonto ja zdaję się za 5 zł/m-c).

    Bzdury ci naopowiadali. Od 3/04 jest nowa taryfa.
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/ja/opr
    ocentowanie_i_prowizje/cuf
    Wpłaty gotówkowe kwot mniejszych lub równych 10 000 zł*** - 0,20% od
    całkowitej kwoty wpłaty, nie mniej niż 3,00 zł

    > wypłatami nie spytałem się - z tego co pisze w ulotce 0,50% od
    > całkowitej kwoty - czy da się to jakoś ominąć - do jakiej kwoty można
    > maksymalnie z bankomatu pobierać (multikonto ja)?

    Wypłaty są darmowe z bankomatu lub:
    Wypłaty gotówkowe wewnętrzne kwot mniejszych lub równych 5 000 zł*

    0,50% od całkowitej kwoty wypłaty, nie mniej niż 3,00 zł

    http://www.multibank.pl/dla_firmy/multikonta/busines
    s_class/oplaty_oprocentowanie/cuf

    --
    A zatem już lepiej otworzyć konto firmowe w mBanku, skoro i tak jesteś
    skazany na wpłatomaty.