    Subject: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 14 Sep 2020 06:38:24 +0200

    W dniu 2020-09-14 o 00:55, witrak() pisze:

    > Nie... No jasne, że dg...

    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    > Nie za bardzo chcę w Inteligo, mille i alior, bo tam mam osobiste. A jak wiadomo
    nie należy łączyć jednego z drugim ;-)

    > Zatem chyba zostaje Santander. Mając tam doświadczenia tylko z kredytówką żony (za
    każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji - tak
    logicznie umieszczone), trochę się boję...
    > Można założyć przez Internet? Pewnie nie...

    Jak znajdziesz coś bezpłatnego w Santanderze, to daj znać, bo wg mnie
    nie ma tam takich kont dla dg, ale jak znajdziesz, to spróbuję zmienić
    sobie taryfę.