eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKomunikat z Multibanku n/t sankcji wzgl. banków łotewskich - chyba n ie było? › Re: Komunikat z Multibanku n/t sankcji wzgl. banków łotewskich - chyba n ie było?
    From: f...@T...fiut.org (Franz)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komunikat z Multibanku n/t sankcji wzgl. banków łotewskich - chyba n
    ie było?
    Date: Tue, 10 May 2005 20:45:40 +0000 (UTC)

    Pawe&#322; wrote:

    > wysy&#322;a&#322;em kiedyś z Multibanku kas&#281; do &#321;otewskiego
    HanzaBanku i kasa sz&#322;a
    > przez Nowy Jork
    > geograficzne kuriozum ale tak to wygląda

    To nawet kasa z Krakowa do Warszawy potrafi isc przez Amsterdam.

    Tyle ze jedno z drugim nie ma nic wspolnego. Ja sie pytam co amerykanskie
    orzecznictwo ma do dzialania Multibanku??

    To tak jakby nagle nasze Ministerstwo Zdrowia nagle stwierdzlo ze jakis
    nasz lek nie spelnia wymogow FDA i trzeba go wycofac z naszego rynku.

    --
    Franz