  • Data: 2005-07-14 15:26:34
    Temat: Re: Komornik, bank, konto zajecie - co robic???? help
    Od: "Agusia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trzypion" <t...@o...org.pulapka.pl> napisał w
    wiadomości news:hrucd1pvnpgjb74843qcvs3c2t1tshqd53@4ax.com...
    : On Thu, 14 Jul 2005 16:19:33 +0200, "Agusia"
    : <n...@p...onet.pl> wrote:
    : >Z konta nie bede juz korzystac - na wszelki wypadek - zastanawiam sie
    tylko
    : >czy jak teraz zaloze sobie nowe to mnie tez nie capna - bo jak do
    : >wszystkich bankow powysylali te wnioski o zajecie to moze byc malo
    ciekawie
    : >:/
    :
    : Raczej nie.
    :
    : >Czy zmiana miejsca zamieszkania i wlasciwosci US moze mi pomoc?
    : Nie. Za to splacenie długu i owszem.
    :
    : >Czy zalozenie konta w jakims malym banku spoldzielczym np w innym miescie
    : >moze mnie uchronic przed czyms takim
    :
    : Nie.

    Długi trzeba splacac wiem i nie uchylam sie. Wiec potrzebuje czasu
    aby stanac na nogi i tyle i wszystko zamknac. A jak bede sie ganiala z
    komornikami po bankach to praca zadna i glowa malo spokojna :(

    Agusia - chyba jeszcze bardziej zrozpaczona