  • Data: 2002-05-22 16:05:23
    Temat: Re: Kłopoty na linii US -> mBank
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Razem z tegorocznym PIT-em złożyłem załącznik z nowym numerem konta
    > (w mBanku, na sugestię pani z mLinii podałem bez cyfr kontrolnych).
    > Mimo to US wysłał mi pieniądze na stare konto.
    > Cieszę się, że go nie zlikwidowałem...

    wszystko zależy od tego co rozumiesz pod pojęciem "załącznik" bo jeżeli był
    to NIP-3 to wszystko w porządku, a jeżeli kartka papieru, to możesz sobie
    czekać aż do......
    Z kolei jeżeli to był faktycznie NIP-3 to po prostu urząd najpierw wprowadza
    do systemów wszystkie dane z PITów w których była nadpłata (jest to logiczne
    bo ma 3 miesiące na zwrot) a potem zajmuje się dopłatami i NIPami. A
    generalnie cos mi się zdaje, że teraz urzędy zajmują się tylko i wyłącznie
    wydawaniem zaświadczeń do ZUSu bo minister pracy zafundował im taki
    bezsensowny "prezent" w połowie kwietnia. Teraz wszystkie ludziki, które
    pobierają zasiłki potrzebują zaświadczeń z US a tam jest właśnie akcja "PIT"
    więc chyba i tak dobrze, że w ogóle już dostałeś nadpłatę ;-))

    pozdrav
    siepacz