  • Data: 2002-05-23 12:02:40
    Temat: Re: Kłopoty na linii US -> mBank
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert napisał(a):

    > To ja miałem inaczej. Miałem stare konto zgłoszone (BZWBK), ale US użyło
    > tylko raz, a w następnych latach i tak przysyłali zwrot pocztą.

    Też miałem taką przygodę (było to w czsach gdy skrót pbb nic mi nie mówił).
    A ponieważ nie chciałem latać z kasą po mieście to poprosiłem pocztę
    o przesłanie na konto. I czekałem ... tydzień.

    > W każdym razie nie wina mBanku.

    Przypuszczam. Chcę tylko wiedzieć, czy to wina tego, że to konto
    w nietypowym banku (jakieś BRE mBank, zamiast zwykłego ... VI/O Wąchock),
    czy też jest jakieś inne wyjaśnienie.
    No i co ztym zrobić. Bo być tak nie powinno.

    --
    Artur Fortuna