    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kip It Simple Stiupidzie
    Date: Mon, 31 May 2010 23:41:45 +0200

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:

    > No to ja nie rozumiem. Myślałem, że przy moim BRAKU dochodów, wykazywanych czy też
    nie, przez ostatnia dekadę powinienem mieć co najwyżej delfinka - a nie limit coś
    koło 60k i ciągłe propozycje dalszych KK... Może coś nie tak robisz?

    Może sprawdź komu odpisujesz?
    Ja KK mam. Niejedną.

    > Ostatnią kartę, jaką dostałem (nie prosząc), było kiedy półtora roku
    mam wrażenie, ze "półtora roku temu" może być kluczowe :)

    [...]

    > No zastanów się, o kartę nie trzeba się starać, sami będa proponować -
    > tylko trzeba być we właściwym miejscu we właściwym czasie. (Mi tak
    > zaczęła się przygoda z KK coś z siedem lat temu).
    No zastanów się. Moze masz jakieś wpływy na konto, a scream nie, albo
    co? Nie mam pojęcia. A może ma konto w banku który go nie lubi?

    Ja tylko chciałem napisać. Że może sie zdarzyć, że ktoś będzie
    niewiarygodny dla banków. I nie ma to nic wspólnego z dochodami.

    KJ

    Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film