    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kip It Simple Stiupidzie
    Date: Tue, 1 Jun 2010 01:12:22 +0400

    Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:

    > [...]
    > Oczywiście, że może uzyskać. :) Debetową.
    > A trochę bardziej serio:
    > Mi BZWBK odpisuje niezmiennie, że "procedury w Banku uniemożliwiają
    > wydanie KK. Dziękujemy za zainteresowanie"[1] Jestem w stanie sobie
    > wyobrazić, że ktoś mniej typowy niz ja nie wpasowuje się w procedury
    > większości banków. [2]
    >
    > KJ
    > [1] dochody z umów o dzieło
    > [2] zreszta ja ~10 lat temu też się nie wpasowywałem, bez przedstawienia
    > segregatora papierów ...

    No to ja nie rozumiem. Myślałem, że przy moim BRAKU dochodów, wykazywanych czy też
    nie, przez ostatnia dekadę powinienem mieć co najwyżej delfinka - a nie limit coś
    koło 60k i ciągłe propozycje dalszych KK... Może coś nie tak robisz?
    Ostatnią kartę, jaką dostałem (nie prosząc), było kiedy półtora roku temu kupowałem
    aparat foto za jakiś 1200 zł - i zaproponowano raty 0% (od ręki, bez żadnych
    zaświadczeń - ś.p. GE Bank). No czemu nie. Aparat wziąłem, a dwa tygodnie później do
    domu przychodzi... KK z limitem 5,500. No żesz ty! Potrzebowałem kredyt 1200, a nie
    kolejną KK. Z tej złości karty do tej porty nie aktywowałem - leży w klaserze.
    No zastanów się, o kartę nie trzeba się starać, sami będa proponować - tylko trzeba
    być we właściwym miejscu we właściwym czasie. (Mi tak zaczęła się przygoda z KK coś z
    siedem lat temu).
    Sorki że nie daję jakiejś "konkretnej" rady: gdzie, który bank, kiedy.

    Pozdr.
    k.