  • Data: 2018-02-16 19:27:31
    Temat: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/15/2018 10:48 AM, Kris wrote:
    > Przy ew fraudzie z Twojego konta łatwiej będzie Tobie udowodnić ze to nie Twój
    podpis

    Wymaga to grafologa i głebokiej wiary w jego zdolności.

    > na slipie czy że nie udostępniałeś nikomu PINu

    To zależy zaś głównie ode mnie wiec jest tak bezpieczne jak ja jestem
    przezorny. Zaryzykuje że dobrze podrobić podpis na umowie kredytowej
    potrafi przeciętny Kowalski po kilkudziesięciu próbach. Podejrzeć moj
    pin jest troche trudniej.

    > a zły tylko zły człowiek pin podejrzał i transakcję potwierdził?

    Zasłaniam pin reką od 20 lat. Jedyne co mnie może przeskoczyć to trojan
    w terminalu (co już się trafiało na świecie) lub imbecyl programista w
    banku (co trafia się nadspodziewanie często). Dlatego z chęcia powitam
    (znowu) karty ktore aktywuje wpisując w nie pin a nie w terminal. Ale
    suweren woli "latwiej" to i ma.