eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę › Re: Karta wypukła czyli Citibank c zyli poprawcie mnie jeśli się mylę
  • Data: 2007-07-27 12:11:38
    Temat: Re: Karta wypukła czyli Citibank c zyli poprawcie mnie jeśli się mylę
    Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:f8cjjt$a0g$1@inews.gazeta.pl...
    > Ryszard <r...@o...eu> napisał(a):
    >

    > W TOiP nie widze.
    >
    > Jesli elektronic use only, to to kto wcisnal kit, ze karta wypukla?
    > Najwyzej z czesciowa funkcjonalnoscia wypuklej.

    Pan na partyline czyli Citiphpone.
    Ta karta przyszła i ja ją mam, tylko nie aktywowaną, złożę pisemną reklamację
    tylko po to, żeby dostać też na piśmie stanowisko banku w tej sprawie i z tym
    ostatnim papierkiem można już coś z tym zrobić.

    Karta jest koloru złotego, do konta, Mastercard, numery ma nadrukowane, nie
    wybite.

    Również kiedy dzwoniłam po otrzymaniu tej karty nadal twierdzili ze jest
    wypukła, tylko z tego powodu, że można nią płacić przez internet.