eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta wypukła czyli Citibank czyli poprawcie mnie jeśli się mylę › Re: Karta wypukła czyli Citibank c zyli poprawcie mnie jeśli się mylę
  • Data: 2007-07-27 12:26:53
    Temat: Re: Karta wypukła czyli Citibank c zyli poprawcie mnie jeśli się mylę
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kajetana_Kinga <k...@g...nospam.pl> napisał(a):

    > Również kiedy dzwoniłam po otrzymaniu tej karty nadal twierdzili ze jest
    > wypukła, tylko z tego powodu, że można nią płacić przez internet.

    W wielu zagranicznych miejscowosciach turystycznych, placi sie w sklepach z
    pamiatkami, glownie korzystajac z prasowanek zelazkiem - zapytaj, jak masz
    uzyskac ta funkcjonalnosc karty wypuklej, podstawowa, o jaka ci
    chodzilo.Rowniez niektore taksowki tego uzywaja.

    BPH np. ma pod to specjalnie karte platnicza wypukla debetowa (kosztuje jak
    kredytowa), akceptowna wylacznie w bankomatach, terminalach elektronicznych i
    wlasnie przez zelazka, bez funkcjonalnosci platnosci internetowej.

    pzdr.