  • Data: 2007-09-10 19:16:38
    Temat: Re: Karta kredytowa - problem z terminami rozliczenia
    Od: "Sinus" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    adp <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Witam,
    > Jestem klientem mBanku.
    > Jak widz=EA na li=B6cie ostatnich dwunastu wyci=B1g=F3w, data zamkni=EAcia
    > wyci=B1gu wypada za ka=BFdym razem troch=EA inna - mi=EAdzy 8. a 10. dniem
    > kolejnego miesi=B1ca. Czym to jest spowodowane, bo nie rozk=B3adem
    > niedziel (znalaz=B3em przypadki to obalaj=B1ce)? Czy mo=BFna przewidzie=E6,
    > kiedy b=EAdzie najbli=BFsze rozliczenie karty, tak aby zrobi=E6 zakupy w tym
    > dniu i by=E6 spokojnym, =BFe obci=B1=BF=B1 one ju=BF nast=EApny miesi=B1c?
> [...]

    U mnie jest to 20, 21 lub 22 - i zawsze jeśli nie jest 20-go to jest to
    spowodowane weekendem. Zawsze było tak że transakcje wykonane 19-go lub 20-go
    były rozliczane w kolejnym okresie, ale ostatnio zapłaciłem dość sporą sumę za
    granicą właśnie 20-go aby zostało to rozliczone za miesiąc a tu zonk, bank
    rozliczył transakcję w tym samym dniu:/

    Sinus