  • Data: 2007-09-10 18:16:44
    Temat: Re: Karta kredytowa - problem z terminami rozliczenia
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adp" napisał w wiadomości

    >Jak widzę na liście ostatnich dwunastu wyciągów, data zamknięcia
    >wyciągu wypada za każdym razem trochę inna - między 8. a 10. dniem
    >kolejnego miesiąca. Czym to jest spowodowane

    Prawdopodobnie tym, że bank czeka macBank czeka aż transakcje zostaną
    rozliczone i dopiero wystawia wyciąg. Też takie coś kiedyś zauważyłem jak
    jeszcze miałem tam kartę. Ciekawe ile jest maksimum takiego oczekiwania
    przez bank, bo rozliczenie może czasami się przeciągnąć. Natomiast w mille
    zauważyłem inna sytuację. Bank wystawia wyciąg kiedy trzeba, a ewentualne
    transakcje z poprzedniego okresu rozliczeniowego przepisuje na bieżący z
    chwilą rozliczenia. Przez to GP można mieć kilka dni dłuższe.

    Pzdr.