  • Data: 2007-09-11 13:21:18
    Temat: Re: Karta kredytowa - problem z terminami rozliczenia
    Od: ghjk <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Wez sobie druga, tania KK z innego banku - ING, Polbank, Lukas Onet
    > Mastercard itp.
    > Ustaw o 2 tygodnie pozniejszy okres rozliczeniowy.
    >
    > Przez poczatkowe tygodnie okresu rozliczeniowego korzystasz z jednej
    > karty, potem przechodzisz na druga.
    >
    > W ten sposob za kazdym razem korzystasz z dlugiego GP do swoich
    > zakupow, jednoczesnie majac wzgledna pewnosc, ze do zamkniecia okresu
    > rozliczeniowego, przez 2 tygodnie niekorzystania z KK splyna na nia
    > wszystkie transakcje.
    >
    > Kiedys cos takiego doradzil mi ktos na grupie, stosuje i jestem
> [...]

    a tak offtopicznie zapytam, po co właściwie nam GP i ogolnie KK?
    w regularnym stosowaniu to mi wygląda na chęć nie wydawania swoich
    pieniędzy, a zamiast tego wprawienie ich w obrót i zarabianie na siebie,
    no ale przy obecnym oprocentowaniu lokat (a-vista itp - mysle ze to
    jedyna mozliwosc zainwestowania gotówki bieżącej) to są praktycznie
    grosze...na zwykłym rachunku tym bardziej. więc po co używacie KK?

    ja przyznam, że właściwie KK przydaje mi tylko się przy kupnie droższych
    rzeczy, ale poza tym, za te marne dzięsiąte procenta nie warto mi
    pilnowac KK i wszystkiego co z nią związane...