    From: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Date: Wed, 18 Feb 2004 12:44:16 +0100

    > Naciaganie do granic mozliwosci.
    Aaaaaaaaaa....
    Powiedz mi, jaka jest różnica pomiędzy otwarciem paczki a zapłaceniem
    kawałkiem plastiku za towar w sklepie?
    Zwyczajowa.
    Ale zwyczajowo uważa się też, że jeśli ktoś coś MI przysyła, to staje się to
    MOJĄ własnością, o ile nie regulują tego odrębne przepisy lub obustronna
    umowa.
    To teraz pokaż mi przepis, który mówi, że kawałek plastiku przysłany mi
    przez bank jest jego własnością...
    > Karta jest wlasnoscia banku. Osoba do ktorej przyszla jest jej
    > uzytkownikiem, a poki nie podpisala umowy nie ma prawa jej uzytkowac.
    Gdzie, pytam, jest to napisane? W przepisach banku? OK, ale przypominam, że
    facet NICZEGO w ramach karty nie podpisywał, czyli nie obowiązuje żadna
    umowa. A przepisy?
    > Niestety w tym przypadku swiadomie, przed podpisaniem umowy zostala uzyta
    > cudza wlasnosc (banku)
    No właśnie chyba jednak nie, prawda?
    Nie dyskutuj ze mną, proszę, tylko podaj mi linka (lub nr ustawy lub
    cokolwiek), gdzie jest napisane, że kawałek plastiku przysyłany przez bank
    jest jego własnością.
    Doom_